Realizacja zamówień
ZAMÓWIENIA NA TERENIE POLSKI POWYŻEJ 139 ZŁ WYSYŁAMY GRATIS!
Obecnie oferujemy wysyłkę na terenie Polski jak i wysyłki międzynarodowe na terenie Unii Europejskiej. Jeśli znajdujesz się w kraju, do którego obecnie nie wysyłamy i jesteś zainteresowany zakupem naszych sztućców, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem anna@nanasmanners.com . Mamy nadzieję, że będziemy w stanie zorganizować dla Ciebie niestandardowe zamówienie.
Dokładamy wszelkich starań, aby możliwie najszybciej zrealizować zamówienie. Najczęściej wszystkie złożone i opłacone zamówienia do godziny 12:00 są wysyłane jeszcze tego samego dnia.
W przypadku przesyłek międzynarodowych nie oferujemy darmowej dostawy, lecz dzięki własnym umowom z przewoźnikami, oferujemy preferencyjne stawki dostaw.
Zwroty i wymiana
Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony ze swojego produktu, jednak jeśli zmienisz zdanie z jakiegokolwiek powodu, zwróć go do nas w zapieczętowanym, nieuszkodzonym pudełku w oryginalnym stanie w ciągu 14 dni od otrzymania, a my z przyjemnością go wymienimy lub zwrócimy Ci pieniądze. Koszty przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi, chyba że zamówienie było nieprawidłowe.
- Poinformuj nas o zamiarze zwrotu wysyłając wiadomość na anna@nanasmanners.com wraz z informacjami kto i co zwraca, podając numer zamówienia i powód zwrotu.
- Prosimy o zwracanie produktów w oryginalnym (lub podobnie wytrzymałym) opakowaniu. Należy pamiętać, że w przypadku zwrotu towaru odpowiedzialność za przesyłkę spoczywa na użytkowniku do momentu jej dotarcia do nas.
- Paczkę ze zwrotem należy kierować na adres:
- Nana’s Manners Europe, Rzozów 209, 32-052 Rzozów, Polska, tel.: +48795517393
W rzadkich przypadkach, gdy towary zostaną dostarczone wadliwe lub uszkodzone, prosimy o kontakt z naszym zespołem pod adresem anna@nanasmanners.com, abyśmy mogli zorganizować wymianę lub zwrot pieniędzy. Towary są klasyfikowane jako wadliwe, jeśli zostały otrzymane uszkodzone lub gdy wada produkcyjna wystąpiła w ciągu 6 miesięcy od zakupu. Towary uszkodzone w wyniku użytkowania nie są uznawane za wadliwe.
Płatność
Wszelkie przyznane zwroty zostaną przelane na kartę debetową lub kredytową użytą w momencie przetwarzania zamówienia. Po otrzymaniu produktu(-ów) dokonamy zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu(-ów), w zależności od żądania i dostępności.
Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych towarów. Zwrot kosztów wysyłki zostanie dokonany tylko wtedy, gdy towar zostanie uznany za wadliwy lub nieprawidłowo dostarczony w ramach pierwotnego zamówienia. W przypadku braku zwrotu towarów na własny koszt, Nana's Manners zastrzega sobie prawo do naliczenia bezpośrednich kosztów ich uzyskania i może potrącić tę kwotę z należnego zwrotu.